Nowości  Handel detaliczny    
 


HandelDetaliczny.pl > LIDL zbadał zwyczaje zakupowe Polaków

2019-09-16 LIDL zbadał zwyczaje zakupowe Polaków

W sklepach spożywczych Polacy kupują częściej, ale jednocześnie mniej niż kiedyś.


Sklep sieci Lidl (grafika: Macic7)

Sieć sklepów ALDI zbadała zwyczaje zakupowe Polaków. Wynika z nich, że zwyczaje zakupowe Polaków zmieniają się. Polacy klienci odwiedzają oni swój ulubiony sklep nawet kilka razy dziennie.

W weekendy Polacy zwykle uzupełniają domowy asortyment o produkty podstawowe i te cięższe, typu napoje.

"Okazuje się, że zakupy ulegają rozdrobnieniu, począwszy od małych śniadaniowych, przez obiadowe, a nawet po małe przekąski - zachcianki." - informuje LIDL.

Co ciekawe zakupy są przedmiotem rodzinnych, sąsiedzkich i pracowniczych rozmów Polaków. Chętnie rozmawiają oni o tym co, kiedy i gdzie można kupić. Coraz częściej to konkretny produkt decyduje o wyborze sklepu, ponieważ podstawowe zakupy można zrobić wszędzie.

Zdaniem ALDI zanika podział sklepów na sklepy osiedlowe, dyskonty, supermarkety oraz hipermarkety. Zdaniem ALDI jeszcze kilka lat temu podział rynku przebiegał pod kątem wielkości sklepu i statusu. Dziś sklepy dzieli się ze względu na bliskość oraz typ promocji.

Badanie powstało podczas pracy nad nową strategią marki ALDI, skupionej wokół hasła "Raz ALDI, zawsze ALDI".

Wsparcie

Wesprzyj dalszy rozwój serwisu internetowego HandelDetaliczny.pl. Nie blokuj i reaguj na reklamy, sprawdź poniższe strony naszych partnerów. W ten sposób zapewniasz sobie dalsze informacje o handlu detalicznym za darmo.

HandelDetaliczny.pl na serwisach społecznościowych: